czwartek, 25 czerwca 2009

Pytanie za XXX zł

Co robicie ze skoszoną trawą? Pytanie stawiam wlascicielom domów, domków, trawników itp.

Nikt ze znajomych, sasiadów i innych zapytanych osób nie podal mi dobrego rozwiazania. Czesć robi w ogródku kompostowniki (nie chcę kompostownika w moim malym ogródku). A inni? Mówia, że sobie radzą ale nie podają szczególów...

Taka trawa w worku bardzo szybko nabiera brzydkiego zapachu. Mogę zlecić odbiór worków z trawą firmie odbierającej odpady ale szukam taniego rozwiązania.

A Wy co robicie ze swoją skoszoną trawą???
dodajdo.com

5 komentarzy:

  1. Obok mnie i Ciebie jest stadnina koni (za sklepem boost), możesz im oddawać trawę, właścicielka z chęcią poda ją koniom. Ja tak robię, z tym, że daję im bezpośrednio gdy pasą się naprzeciw mojego domu. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. blog chyba zdechł....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ekologicznie :))

    Mam dwa króliczki - miniaturki...
    Na szczęście (albo niestety) ogródka też tyle, że wystarcza w sam raz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. żyje ten blog? Czy można już wywalić z ulubionych?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wariant z kompostownikiem :)

    OdpowiedzUsuń