środa, 20 maja 2009

Zmieniam taryfę elektryczną

Po uzyskaniu zgody Inspektora Nadzoru Budowlanego na użytkowanie obiektu budowlanego warto jak najszybciej zmienić taryfę elektryczną z budowlanej (np. C11 - widać ją na pierwszej stronie rachunku za prąd) na domową (G11 lub G12). W taryfie budowlanej, w fazie budowy domu, płaci się sporo wyższe stawki.

Procedura zmiany grupy taryfowej opisana jest na stronie RWE.

Ja zmieniłem swoją taryfę u mojego dostawcy energii elektrycznej dopiero kilka miesięcy po uzyskaniu zgody na użytkowanie, ale jednocześnie poprosiłem o korektę faktur za okresy od momentu uzyskania zgody. I udało się! RWE (dawny STOEN) zwrócił mi pokaźną kwotę za nadpłaconą energię elektryczna a teraz fakturuje mnie po niższych, domowych stawkach.

Różnice w taryfach G11 i G12 opisane są na stronie RWE.
dodajdo.com

1 komentarz:

  1. Witam czy mógłby Pan nawiązać ze mna kontak w zwiazku ze korektą faktur??? Porsiłabym o rade.Pozdrawiam i papatki asia85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń